Bebeğinizin ağrısı sancısı yoksa çok normal bağırsakları gelişmeye devam ediyor bizimde ilk bir ay falan günde 4-5 kez yapıyordu sonraki ay günde 1-2 olmaya başladı şuan 3 aylıktan itibaren 5 günde bir yapmaya başladı o zamanlar ilk bi kaç kez sancılıydı doktorumuz 10 güne kadar normal dedi şuan bu düzende devam ediyor bebeğiniz huzursuz değilse bu süreçte gelişiminin bir parçası endişelenmeyin biz 4 aylığız