Eymeninannesii35 Ben yarın kesin açmaya kararlıyım artık. Nasıl yapıcam nereye gidicem ilk hemen avukat tutmam gerekiyor mu ilk önce avukat mı tutmam lazım nolur yardım edin
Melekzx Eymeninannesii35 aile mahkemesinde dava açarsanız devletin atadığı avukatlardan isteyebilirsiniz ücretsiz oluyor. Dava sonunda dosya masrafını ve avukat masrafını kaybeden ödüyor
Alleeyynnaa Öncelikle bir avukata gidip danışın tüm detaylarıyla konuşun o zaten sizi yönlendirecek. Hakkınızda hayırlısı olsun