Doruk_annesi 4 aylık bebeğımın bezını actığında poposunun deliğinin etrafının pişik olduğunu gördüm hemen ılık suyla yıkayp fito madescol bepantol sürdüm hemen geçirebilecek bı onerınız var mı
kubraabozkurtt Doruk_annesi kantaron yağı sürün ve ıslak mendil falan kullanmayın beyaz kalıp sabunlu su yapın yıkayın pamukla kurulayın benimki öyle geçti
Beycaamommy Çok aşırı ilaç kullanımına gerek yok kortizon içerikli ilaçlar çokda sağlıklı değil hametan kullanın ıslak mendili yıkayıp silin nemli kalmasın sık bez değiştirin geçer kısa zamanda