İyi akşamlar anneler bir sorum vardı benim bebeğim 5 aylık ve gün geçtikçe sanki hiperaktif gibi gözüküyor hele ki dönmeyi öğrendiğinden beri durduramıyorum onu.. böyle emziriyorum dönmeye bir yere gitmeye çalışıyor ama memeyi de ağzında istiyor onunla bir oyun oynamazsak barıyor yerinde oturmak istemiyor sürünmek/emeklemek istiyor yapamıyor çabalıyor sürekli hiç yerinde durmak istemiyor oturunca kendini sürüklüyor.. normal biley mi hiperaktif mi bu bebek anlamadım ilk bebeğim