bisenakillisinzaten Gece kızım üstünü çok açıyor. Polar yeleğim vardı. Onu giydiriverdim. Üşür mü ki bunka
dumeka bisenakillisinzaten çok tatlı olmuş 😄 evinizin sıcaklığı önemli yorum yapabilmemiz için ama siz polar bir battaniye ile üşümüyorsanız o da üşümez hatta bebekler daha serin ortamda uyumayı seviyorlar 22-25 derece arası ince tulum giydiriyorum ben
Zhnce bisenakillisinzaten 🤣🤣 tam bi yürüyen yelek olmuşşş Bence üşümez aksine terler ya Oda sıcaklığı düşük değilse üstüne bi pijama takimi yeterli gelebilir aslında
bisenakillisinzaten Zhnce gece serin oluyor ya bugün bi deneyim bakalım nasıl olcak. Çok terlerse diğer yeleklerime bakarım 😁
Zhnce bisenakillisinzaten 😄😄valla benimki aşırı terleyen bi cocuk gece kaç kez üst değiştiriyorum haddi hesabı yok