Kızlar doğum yapalı üç ay oluyor ve benim saçlarım son iki haftadır aşırı derecede dökülmeye başladı bugün alnımda açıklık gördüm alnındaki saçlardan yani aşırı korkuyorum bir ay daha bu şekilde sürerse kesin ker kalırım sizin başınıza böyle bir olay geldi mi internetten araştırdığımda hormonların normale dönmesi sırasında bu tür şeylerin normal olduğu yazıyordu sizin başınıza geldiyse ne yaptınız veya bir doktora görüşmeli miyim