Azra001 Bunun için egitmene onca para vermeye hiç gerek yok ki. Bunu sizde yapabilirsiniz 😊 benim bebeğim doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur. Bu şekilde bir düzen kurdum. Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama. Emzirme işlemini odasında yatağında yapmayın. Uyku saatinden yarım saat önce emzirin sonrasında Uykuya geçmesini sağlayın.