[silindi] Hanımlar iyi geceler hepinize oğlum yan yatıyor başını yan yapıyor düzeltiyorum tekrar bu şekle dönüyor zararlimidir sizce böyle uyuması boynu agrirmi acaba veya ne bilim bişi olurmu
Mizmizmyrtle [silindi] benim oğlum utanmasa amuda kalkıp yatacak dizlerinin üstüne yüz üstü yatıp popoyu havaya dikiyor ben hiç ellemiyorum rahatsız olsalar yatmazlar bence
1234___ [silindi] ya çok tatalı🥰 benim bebeğimin bir uyuma şekli vardı anlatamam gerçi buradakilerin çoğu biliyor
Ayssss1 [silindi] ahahah bemim bebegimde kucuklugunden beri cok deli yatar besige duz yatiriyorum bi bkiyorum ki dikine yatan cocuk yanlamasina yatmis ayaklar havada 😂 birsey olmaz oyle rahat ediyordur
Sofyasufy [silindi] hiç bir zararı olmaz bende yan yatıyorum her zaman bir bakıyorum aynı böyle yatıyor kolayını bulsa dahada boynu geride olucak 😍
Mizmizmyrtle 1234___ şu şey mi beşikten ayaklarını aşağı sarkıtmıştı sjdmdkdkdk o fotoğrafa çok gülmüştüm ahahahsahs
SltnT [silindi] ahhh canım bide bizimkini görsen bebeğim çok güzel yatıyor dersin ☺️☺️ gayet normal rahat etmese kendini düzeltir zaten uyumaz öyle ☺️
ftsdmrhn Uyuma şeklinde bişey yok bence ama baby nest için fazla büyük kalmış çocuk. Bence onu kullanmayın artik
Mizmizmyrtle Haticedgn valla bide öyle derin güzel uyuyor ki hiç ellemiyorum nasıl rahat ediyorsa çok değişikler 🤣