Kizlar iyi geceler 6 aylık kızımi az önce yıkadım kucagimda yikadigim için üzerim ıslandı diye üzerimi değiştireyim dedim o sırada kardeşim giydiriyodu sonra resim çekelim diye kardeşim telefonu almış elinden düşmüş alnına bı bagirti koptu koşa koşa geldim ama olan olmuş zaten kucağıma aldım sakinleştirdim şimdi emdi uyudu ama bir şey olmusmudur ya bı şişlik morluk yok ama içime dert oldu. Işığı fln takip ettirdim yüzünü yikadim hemen bı uyumadan önce biraz oynastik keyfi yerine gelmişti ama içime dert old