Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük bu gün hastaneye gittik sabahtan ateşi vardı ve vücudunda kirmiziliklar viral enfeksiyon dedi ama calpol dışında hiç ilaç vermedi antibiyotik vermek istemiyorum küçük daha 3 gün şans tanıyalım dedi ama düşmüyor iki defa verdim kalpol ılık su ile duş aldırdım nöbet tutuyorum resmen be yapabilirim başka Kızlar tavsiyesi olan var mı calpolu kac saat arayla verebilrm