Kızlar artık gece delıksız uyuması gerekmezmı bırden 6 dıs cıkardı rahatlamsı gerekmezmı cok sık uyanıyor brsıgıne kalkıp cıglık cıglıga aglıyor neden boyle aramıza yatırınca daha ıyı uyuyor alıstırmakta ıstemıyorum napıcam bılmıyor uyumak ıstıyorum artık bende 4 yasında kızımda var gunnıcınde zaten cok tukenıyorum