Devushka Kızlar 4 ay 8 günlüğüz gece 12 saate yakın uykumuz var gündüzde belli aralarda kendi kendine uyuyor çok uyuması normalmi hastamı acaba genel durumu iyi beslenmesi ateşi falanda yok uykucu mu bu kız yoksa 🙄 şimdi çoğunuz diceksiniz ne istiyosun uyusun ama anne yüreği işte merak ediyorum bişeymi var diye sizlerde durumlar nasıl varmı bu kadar uyuyan
snyck Devushka 4bucuk ayligiz gece 10-12 saat uyuyor ama gündüz zorla uyutuyoruz uykuları kısa oluyor aslında uyandığında sürekli kucak istemese az uyusa da olur 😊
Farahzeynep Devushka benim kızım da doğdu doğalı uyur, anne karnında da uyurdu. 😂 5 ay 7 günlüğüz, akşam 10da uyuyor sabah 9da uyanıyor, 1 saat sonra tekrar uyuyor, 11 gibi uyanıyor, gün içeriisnde de maksimum 2 saat uyanık kalabiliyor, olması gereken o zaten 🙄
Asena Devushka bizde 4 aylığız gündüz uykusu tilki uykusu gibi gece uykusu iyiydi en azından bu sıra o da kötü bir saatte bir uyanıyor 6.40 da da tamamen uyanıyoruz 🤦🏻♀️😩
Ygz14 Devushka oglum 3 ay 27 günlük gece 12 de uyır sabah 8 de kalkar gündüzleri hep şekerleme yapar bence normal ama bu aralar uyumuyor oda normalmiş 4 ay oldugu için kucakta vakit geçiriyoruz❣️🤗
Zezgit Farahzeynep bu yazıyı gördükten sonra benim oğlanda bi sorun olduğunu dşünüyorum artık 😂😂😂😂 bizimki gündüz hç uyumaz gece de 3 de kalkar oynayalım diye. Haliyle uyanıp pıipışlar uyuturum zorla Söylene söylene uyur 4-5-6 da tekrae kalkar son olarak 6.30da kalkıp ortalığı yıkar öyle uyanırız oyun oynarız 😒😰
Farahzeynep Devushka gören diyor bu nasıl bebek sürekli uyuyor 😂😂 olması gereken bebek o diyorum, ben de ilk ay milletin bebeği uyumayıp benimki uyuyunca anormal mı diye düşünmüştüm 🤦🏻♀️
Devushka Farahzeynep aynen kime sorsam bebeği uyumuyor sürekli ağlıyolar insan diyoki bnmkimi anormal
Farahzeynep Zezgit benim kızım da bir ara sabah 6da uyanırdı. Artık geç uyutuyorum 10da uyuyor, sabah 6da da o uyanmadan bezini değiştiriyorum o da etkiliyordu. Uyandıktan 1 saat sonra geri uyutmazsam o gün hep uykuya direniyor, 3 3.5 saat uyumadığı oluyor. Erkek bebekler genel olarak uyumuyorlar, arkadaşımın bebeğinin de hiç gündüz uykusu yoktu 14 aylık hala yok 😂
UmutReyhan 3 ay 23 günlüğüz doğdu doğalı gece saatte 1 kalkıyor hatta çoğu zaman memeden düşmeden kucağımda uyuyor. Hiç uzun uykumuz olmadı en fazla bir kaç kere 2.5 saat uyumuştu. Gündüz de çöl kısa uyuyor. Her uykusu geldiğinde uyutmaya kalktığımızda çığlık kıyamet 😂 sanırım sizlerin ki olması gereken gibi 💕 darısı başıma
Farahzeynep Devushka ben de öyleydim, eşim dalga geçerdi güzellik uykundasındır diye aramadım fetdi😂😂