Hasrett8141 Kızlar bebeğimin kabuk tutan aşı yerinde iltihaplanma oldu yıkarken fark ettim normal mi aktı baya 4 ay 11 günlük bebeğim baya da sonra iltihap oldu kabuk atıp duruyordu o normal ama bu durum nedir ?
Deletedmom_33 Hasrett8141 bazen küçülüyor bazen şişip yara gibi oluyor bizim 6.ayda kurudu tamamen simsiyah oldu 2-3 gün önce. Hatta happy kıds de sormuştum simsiyah olunca ertesi gün ama sağlık ocağı normal dedi. İzi kaldı şu an sadece kırmızı bir şekilde 9 aylık
Denizmooom Hasrett8141 verem aşısı yeri öyle oluyor dizimde kolunuzda vardır izi zaten kolundakiden bahsediyorsunjz demi ???