Merhabalar,
Bebeğim 7 buçuk aylık oldu ve ilk 4 ay boyunca ailem evimizde bize destek olduğundan yanında mutlaka biri oluyordu. Ancak 3 aydan fazla süredir yalnız bakıyorum ve tuvalete gidecek kadar sürede bile bebeğimi yalnız bırakamıyorum. Odadan çıkmak için kapıya yaklaştığım anda dahi hemen ağlamaya başlıyor.
Bebeğimin kısa bir süreliğine de olsa yalnız kalabilmesi için önerebileceğiniz bir alıştırma yöntemi var mıdır? Paylaşabilirseniz sevinirim.