Handetugra Erken canım ama mecbur başladım iyikide başlamışım gayet memnunum şuan aslında tam zamanında başlamışım gibi geliyo hatta ne sindirim sorunu yaşadık ne gaz ne sevmeme hicbisey yani sanada öneririm tabi yine doktoruna danış ben en düşük alerji yapan besinlerden başladım cam rendede armut rendeledim 3 gün onu verdim arka arkaya tek öğün olarak ilk günn 4 5 kaşık yedi ertesi gün bi cay tabağı ertesi gün bi corba kasesi yedi sonra aynı şekilde elma verdim seftali verdim ama onu hic sevmedi eksi diye karpuzu cok sevdi hatta suyunu biberonuna doldururdum 80 ml e yakın içti bitirdi öyle yani 😅😂