Merhaba kızlar kızım iki aylıkken rutin kontrolde üfürüm olduğunu öğrendim kardiyolojiye götürdüm hemen. Daha sonra kardiyoloji bana evet üfürüm var ama ondan daha önemlisi akciğerindeki damarda daralma var dedi bir ay sonra tekrar kontrole gel bakalım dedi. Eğer ilerleme varsa müdahale edilir dedi. Çok tedirginim aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ?