zgeayaz Merhaba 🙋♀️ Ben oğluma 8 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim. 23 aylık o günden bugüne kendisi uyuyor. Size tavsiyem kararlı olun,sabırlı olun ve sakin olun kesinlikle başaracaksınız. Çocuğunuzu en iyi siz tanıyorsunuz bunu göz önünde bulundurarak ve sevginizi hissettirerek bir eğitim verebilirsiniz. Bu süreçte ağlama krizleri de olabilir kucağınıza alıp sakinleştirin ve tekrar eğitime devam edin. Alışkanlıklarından vazgeçmek istemediği için ağlamalar oluyor çoğunlukla. Bunlar normal. Kendini kaybedecek kadar ağlamasını kastetmiyorum.