Adetim bir gün gecikti dün gebelik testi yaptım negatifti olsaydı cikarmiydi hiç gebelik testi yapmadım hem kan testiyle öğrenmiştim hamilelikleri mi 2 hamileliğimde hep kaşık ağrıları ve egzamalar vardı şimdi kasık ağrım var adet olucam diye düşünüyorum ama elimde egzamada çıkmaya başladı yarın gebelik testi yapsam yada kaç gün sonra yaparsam çıkar net sonuç