Betul8199 Anneler 14 aylık kızım var ne yürüyor nede konuşuyo yani cumle kurmasını tabiki beklemiyorum ama anne baba vs demiyo normalmi sizimkiler kaç aylik yurudu anne baba dedi
Derinsu34 Betul8199 kızımda yaşını geçtikten sonra yürüdü. Çok az kelimesi var bu duruma çok takılmadık. Ama elimizden geldiği kadar konuşmaya kitap okumaya çalışıyoruz. Sosyalleşmesi için kendi yaş grupları ile görüşüyoruz. Her çocuğun gelişimi çok farklı tabikide.
Birdunyabircennetannesi Betul8199 17 aylık hala demiyor çok çok nadir anne diyor 14 buçuk aylıkken de yürüdü
Betul8199 Derinsu34 bnde elimden geldigince hayvanlari meyveleri falan tanitıyorum kitap okuyorun ama hic cevremizde bebek falanda yok kuzenleri 10 yas civarinda onalarla cok iyi eyleniyo taklit falan ediyo bana biraz gec kaldı gibi geliyo
Betul8199 Birdunyabircennetannesi cizgi film falan izletiyomusunuz yada emzik kullaniyomu cevremde cogu kisi bu yuzden konusmuyo diyoda o yuzden sordum
Deletedmom_37 Betul8199 gün icinde agzinda emzikle geziyosa konuşmayı biraz olsa geciktirebilir benim ikizlerimde emzik emiyor ama sadece uyurken veriyorum
Birdunyabircennetannesi Betul8199 Çizgi film çok nadir izliyor her gün değil izlediği de maksimum 15 dk oluyor. Emzik maalesef kullanıyor ama sadece uyku sürecine geçince emiyor
Brutal-Betty 15 aylık oğlum 13 aylıkken yürümeye başladı benim oğlumun da kelimesi yok sadece dede ve anne diyor etrafımda bu aydaki bebekler baya kelime biliyor ama zamana bırakıyorum ilk çocuğum da geç konuştu