Mirayasel42 ya evet kan sayımı yaptırıp getirirsin demişti ama saglık ocagında oluyor mu bilmiyorum hiç sormadım da. Biz bugün tam 9 aylık olduk valla mecburi mi aşı anlamadım herkes farklı birşey söyluyor yumurta ile alakalı galıba bende beyazını hiç yedirmedim