Asldrk sevimaskn bende meme be mama ile devam ediyorum anne sütü ile tadı farkı benim bebeğimde anne sütünü daha güzel İçiyor mamayı zor
Kuzeysmomy Esra-07dgn aynı durumu bende yaşıyorum akşamları çok emip çok huysuz oluyor. Dinlenemediğim için süt yetersiz kalıyor , 3 farklı mama ve biberon denedim hiç birisini almadı. Mama da midesini bulandırdı malesef olmayınca olmuyor
sevimaskn Esra-07dgn banada sıksık kalk emzir dedi ama uyuyamayınca sütüm olmuyor ve memede ağlıyor sağım yapabilmem için sütümü arttırmam gerek naaptıysam artmadı sağım yapıtorym yine artmıyo