Hanımlar bebeğim karnındayken daha kist var ama kaybolur ileriki haftalarda dedi herkeste oluyor normal dedi 38 hafta da gittim hala gözüküyor dedi doğum dan sonra çekti. Yine vardı şuan 4 aylık kızım doktor koroid pleksus kisti dedi büyüdükçe gider müdahale edemeyiz dedi ilerde sorun olmaz inşallah ya yaşayan var mı koroid pleksus kist