Miracinannesi2 Merhaba anneler oğlum 1 yaşında doktor 8 tane antibiyotik iğne yazmıştı 6 sını yaptırdık bu sabah uyandığından beri ayağının üzerine basamıyor bastığında çok ağlıyor başına gelen var mı bilgisi olan yardımcı olabilir misiniz
Bircaykoyicelim Miracinannesi2 1 yaşında doktor 8 tane antibiyotik iğne yazmıştı 6 sını yaptırdık bu sabah uyandığından beri ayağının üzerine basamıyor 1 yaşında bebeğinize mi antibiyotik iğne verdi doktor? Rahatsızlığı neydi?
Tutikoo Miracinannesi2 yapar yapmaz bebek nasıldı ıgneden sonra olur düşük ayak olayı yani sinire denk gelirse… hmşire hatası olur oda
Annelikseruveni Miracinannesi2 annesi ayağının üstüne basamiyor mi yoksa bastığında ağlıyor mu? Basamaması çok farklı.Bastiginda ağrıyorsa ağrısı vardır geçer zamanla
Annelikseruveni Miracinannesi2 zamanla geçecektir annesi ilacin dağılmadığı yer varsa şişlik varsa kolonyalı pamukla ovarsan daha kısa sürede iyileşir o bölge