Adagizem22 2 Temmuz günü zorunlu sezaryen ile doğum yaptım tam üçüncü ayda regl oldum sonra bir kaç gün yaklaşık 15 gün sonra pembe be kahverengi akıntım oldu hala daha olmadım normal midir