Kızlar merhaba 🌸
9 buçuk aylık oğlum var 12 ocakta sezeryan olarak doğum yaptım.26 yaşındayım ve bu yaşıma kadar hiç bir kadın doğum uzmanı bana polikistim olduğumu söylemedi ki ben senede bir mutlaka kontrole giderdim bugün ilk defa alttan muayene oldum ve doktoruk bana polikistik olduğumu söyledi bu zamana kadar görülmemesi normalmi yada yeni oluşmuş olabilir mi kafam inanılmaz karıştı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻
Ayrıca samsunda bildiğiniz kadın doğum doktoru varsa öneride bulunursanız çok sevinirim💜