Linaoykum_ kızım 15 aylık akşam 9-10 arası uyur gece 3-4 defa emmeye kalkar, sabah 7 bazen 8 uyanır, herşeye mızmız herşeye ağlama,yemek yaparken sürekli bacağıma yapışır ağlar iş yaptırmaz, tek başına oynamaz illa benle oynayacak, ama dışarı gezmeye çıktığımız da ondan mutlusu yok, bazen o kadar çok sinirleniyorum ki çok kızıyorum sonra çok pişman oluyorum, böyle böyle büyüyorlar işte büyüdükçe huy değişiyor artık herşeyin farkındalar