merhaba anneler. ben oğluma park beşik almıştım uzun süre onda yatar diye. ama oğlum sallayarak uyumaya alışkın ve uykusu çok hafif. yer yatağı yaptım yerde uyuyor. beşikte dönerken kenarlara değince uyanıyor. montossori yatak almak istiyorum kullanışlı mı? arkadaşım yatağa oturunca içe göçüyor dedi. Sizler memnun musunuz? nerden hangi markanın yataklarından memnunsunuz