Sibel_87 Kzımda malesef bu cilt problemimiz var 8 yaşında ne yapsa geçer doktora da götüreceğim tekrardan,yada bunu yaptıkmben hafifledi diyebileceğiniz bi öneri?saç derisinde var
Saafie Sibel_87 sedef hastalığı geçici bir hastalık değil, tedavilerle ertelenebiliyor.. Bittim sabunu var iyi geliyor. Birde face de bir doktor gördüm bir tedavi uyguluyor 7,8 yıl sedef görünmüyorms
Gokcen-Umay Sibel_87 benim annem 23 yıldır sedef hastası plak şeklinde tüm vücudunda var. Aklınıza gelebileceginden daha fazla tedavi gördü ama geçmedi. Karaciğerle alakalı bı sorundan kaynaklanıyor demişti annemin doktoru. Belki işinize yarar, çok geçmiş olsun.
Ewolwia 12yildir sedef hastasiyim saclarimda var sadece fakat yuzume yayıldı son zamanlarda.öldürmeyen süründüren bir hastalik rabbim yardimcimiz olsun cok zor.
Ewolwia Ellidokuzece kabuklu kepek gbi ve kasiniyo.kortizonlu losyona basladim gece ystmadan suruyrm yoksa psikolojim ck bozuldu alnima dogru yayildi burnumda yuzumdede cikti