Anneyim11 7 aylık sezeryan annesiyim sezeryanla alakası yoktur ama belirtmek istedim aranızda çok fazla idrara çıkan varmı
[silindi] Anneyim11 bende çooook sık idrara çıkıyorum. Artık doktora gitmeyi düşünüyorum belki bir rahatsızlığım vardır… Çok rahatsız edici bir durum
Ayazmom1 Anneyim11 evet birçok defa gittim tahlil de yapıldı hiçbişey çıkmadı ama anormal bi durum var nedir bende bilmiyorum
Kplnnn Ben de sezaryen oldum 10 ay oldu ama son haftalarda sanki azıcık gelse bile çok sıkışmışım gibi wcye koşuyorum bi gidiyorum azıcık. Sorun olduğunu düşünmedim ama bilemedim şimdi doktora mı gitsek