Merhaba arkadaslar, sütüm azaldi gibi hissediyorum veya hersey normal ben kafamda kuruyorum. Gerci kizimda kilo almis 1 haftada ama bilemiyorum.
3-4 haftaya kadar iki gögüsümde taş gibi olup süt resmen akardi. Bebegim suan 3 aylik ve gögüslerim daha hafif, eskisi gibi sertlesip agirlasmiyor. Pompayla cektigim zaman bi gögüsümden 30 cc cikti ama bebisi en son 3 bucuk saat önce emzirmistim. Bu durum normalmi, yani zaman gectikce sütümün kivami degisip, ayni zamanda bebegin cekis gücü, gögüslerimde daha hafiflemis olabilirmi?