Bebekler aynı mamadan sıkılır mı? Bebeğime iyi gelen mamayı bulup alıyorum sonra biraz zaman geçtikten sonra kusuyor 2 ayda falan baska marka kullanıyoruz bu kez doğru mamayı bulana kadar yine uğraşıyoruz. Geliyormu anneler başınıza neden böyle oluyor ya da 2 numarasına geçtik o mu kötü geldi ki diyorum