Hep_mi_uykusuz en büyük sorununuz bu olsun 🙏🏻 O kdr içinizde hissetmişsiniz ki, zaten bir daha üzmemek için elinizden geleni yapacağınıza eminsiniz. Biz de insanız, annelerin de bazen nefes almaya ihtiyacı var. Bugün fark ettim ki 4,5 aydır nefes almadan bebek bakıyorum.. sizin yerinizde olabilirim.. ve dilerim en büyük pişmanlığım bu olur. Amaaan bizi nasıl büyütmüşler, sapasağlam büyümüşüz. Canımızdan çok seviyoruz, bi kere olur öyle üzülmeyin.