Elika00 Tecrubelianne ben Kumtel kullanıyorum açık ateşli olanlardan değil üflemeli midir nedir sıcacık yapıyor bebeğim doğduğunda almıştık banyo yaptırınca üşümesin diye bizim ev merkezi sistem gece kapanıyor emzirmeye kalktıkça açıyorum kısa sürede ısıtıyor
Bhrcnr-44 Tecrubelianne Elika00 bende fanlı ısıtıcı kullanıyorum çok memnunun olduğumuz odayı hemen sıcacık yapıyor. Emniyeti de var yere düşünce vs kendini kapatıyor hemen
Bhrcnr-44 Awox markası aöa açık bırakmayın bi süre sonra çok ısınabilir. Gece emzirmeye kalkınca 3-5 dk çalıştırırsınız hemen ısıtıyor zaten