Asym33 öncelikle ben sizin canınız değilim birbirimizi tanımıyoruz , ikinci olarak diş hekimliği fakültesini bitirmiş ve 7 yılda klinik tecrübesi olan biri olarak çok hekim arkadaş edindim çokta öğrenci gördüm bi o kadar da hocam oldu. Bir tanesi bile ister beyazlatma olsun ister küretaj ister beyazlatma 3 ten fazla fırçalanmaz. Siz ne okudunuz nerde çalışıyorsunuz size bu saçma sapan bilgileri kim öğretiyor bilmem ama bunu size öğretenin bir meslektaşım olduğuna inanmıyorum :)) muhtemelen sizin yorumunuz, esas siz istediğinizi yapın ama millet gelip lütfen saçma sapan bilgiler aktarmayın. Milletin dişine zarar vermeyin. Diş beyazlatma yapıldığında mine zaten aşınır fazlaca fırçalamak sadece zarar verir daha fazla aşındırır, bu bilgiyi de size vereyim belli ki bilmiyorsunuz. Şimdi dilediğiniz yanlış bilgiyi paylaşabilirsiniz 😊