Biz de geçen gün yaşadık. Soğana karanfil batırıp başucuna koydum. Bebek yastığına yatırıp başını hafif kaldırtarak uyuttum. Gün içinde 3 kere serum fizyolojik yap dedi doktorum öyle yaptım. Yakasına yastığına cold mix damlattım. Hiç uyuyamıyor sürekli ağlıyordu bunları yapınca rahatladı. Üşütmüş olabilir de emziriyorsanız siz de sarımsak yiyin sütünüze geçsin