Kızlar hayırlı akşamlar 13 Ay 20 günlük bir kızım var
Tam her şeyi keşfetme öğrenme kavrama dönemleri içerisindeyiz bebeğimde hiç sevmediğim ve çok rahatsız olduğum bir huy var aşırı saldırgan bebeklere olsun 3 4 yaşındaki çocuklara olsun çok saldırgan davranıyor oynamayı bilmiyor gülerek şiddet uyguluyor şiddete maruz kalan bebeklerden çok ben kızımın bu huyundan nefret ediyorum çok sinirli babasına ve bize de aynı şeyleri yapıyor cimcik saç çekme ısırma fırsat bulduğu gibi yaptığı şeyler aşırı rahatsız edici şeyler çok sabırlı davranmaya çalışıyorum ama başkalarının bebeğine öyle yapınca çok sinirleniyorum yeğenim onunla aynı yaşta ve kız ondan korkuyor ya üzülüyorum ona kızım böyle yaparsa hiç arkadaşı olmaz olmaması onu daha çok hırslandırır ne yapabilirim lütfen bana akıl verin gelişimi açısından iyi değil ben ve eşim asla öyle yüksek sesle tartışıp kavga eden kişiler değiliz birbirine sürekli sevgi gösteren iki bireyiz bebeğimiz neden öyle neler yapabilirim…