8 aylık bebeğim var. Ek gıda öncesi gece sabaha kadar hiç uyanmazdı. Ek gıda sonra saat başı kalkar oldu. Çok nadirdir gece 2-3 defa uyandığı onun haricinde saat başı kalkıyor. Emiyor geri uyuyor. Sütümün de azaldığını veya yetmediğini düşünüyorum. Göğüslerimde önceden hissederdim hafif şişlik olurdu hissetmiyorum pek akşamları daha yumuşak oluyor. Büyüklerde hazır süt ve suyu karıştırıp cicibebe ver diyor.
Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz.