Ysmn123 bana gebelik dönemimde doktorum vermişti o dönem hastalığım ilerlemişti antibiyotik kullanmak istemedim çok şükür theraflu ile atlatmıştım bebeğim olduktan 2 ay sonra yine hastalanacak gibi oldum ( emzirme döneminde olduğum için bebeğime geçmesinden endişe ettim ) sağlık ocağında hekimim sadece bu ilacı kullanabilirsin dedi ve sonunda geçti çok şükür 😅