Gecen hafta baby turka aldık ve cok memnun kaldım sızdormıyo falan diye!! Ama bugn baktım ki bezinn temas ettiği her yer kızarıyor ve oğlumun bi yeri pişik oldu bildiğin çatlak gibi bir görüntü oldu. Ki suana kadar hiç böyle problemim olmamıstı çok pişman oldum kullandığıma. İmşallah kısa zamanda eski haline gelir oğlusum