Psikologbianne 4 ay erken ama bence 6 ay da geç. Tabiki doyumluk yemek için erken ama ben 4 buçuk aylıkken falan mesela günde bi çay kaşığı yoğurt diğer gün bi çay kaşığı tarhana şeklinde zararı olmayacak miktarda veriyordum damak tadı alışsın diye. Eline de armut elma salatalık falan veriyordum dişleri olmadığı için koparamıyordu sadece emiyordu tadını alıyordu. Bu sayede kendisi yemeye de çok güzel alıştı hem her şeyi yer hem de kendisi yer 9 aylık eline brokoliyi veriyorum bir güzel yiyor 😊 ama sizin dediğiniz gibi şimdi yulafla muzla doyurmak için çok erken