Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık atak haftası olarak düşündüğüm huysuzluğu ve gece 23456899 kere kalkışına birde uyutmaya çalıştığımda (afedersiniz hani güçlü bir kabız olursunuz da çıkarmak için tüm vücudunuzu kasarsınız) aşırı ıkınıyor sonra uyuyor doktor gerekli incelemeleri yaptı problem yok gaz vs desen o da yok… Sorum şu neden ıkına ıkına uyumaya çalışıyor bir kaç gündür durum hep aynı. Benimle aynı durumda olan var mıdır?