Ezgii1106 pek çok şeye alerjimiz var maalesef. Geçen nokta şeklinde kan gördüm iki kere doktora sordum arada olabilir dedi ama sonradan aklıma geldi boza içmiştim :( mukuslu kaka biraz geçti hala mukus oluyor. Sadece ıshal gibi değil artık. Onun haricinde gözlemlediğim huysuzluk bir tık azaldı ama 2 gündür de kaka yapmakta zorlanıyor ıkınıyor devamlı biogia kullanıyoruz ama anlamadım neden böyle. Doktorun dedikleri Dana eti, kuruyemiş, baharat, süt ürünleri bunlrı yemiyorum. hani tam buna alerjim var da diyemiyorum domates yiyordum kahvaltı da huysuzluk kakası değişmemişti onu da kestim çavdar ekmek yiyordum onu da yemiyorum artık. Böyle tek tek çıkarıyorum şüphelendiklerini