ayseasln21 gulsahh123 bence doğal akışına bırakın 🥰Vücûd kendını anca toparlıyor ben 10,5 ay sonunda olmuştum hala da olmaya devam ediyorum.5 gün hep gecikir
gulsahh123 Sumeyye068 bi söktürücü filan yok mu ya sezeryan oldum çok şişkinlik varrr kontrole gittiniz mi acaba
Sumeyye068 gulsahh123 bir kere gitmiştim 3 aylıkken falan . Doktor muayene etmişti gayet iyi bi sıkıntı yol demişti . 1 yıla kadar normal demişti bu yüzden daha gitmedim. Ama ben de şişkinlikten sıkıldım
gzmemr gulsahh123 doktora gidince bi hap veriyor 10 gün boyunca sabah aksam içiliyor ve adet oldurtuyor … süt veriyorsanız olmaması normal