Ateşi 2 gündür var. İlacla düşüyor. 4_5 saate geri cıkıyor.
Genelde aksamları oluyor dişten olabilir mi?
Burnu akıyor ama hasta değil keyfids yerinde. Diş dönemi nezle gibi mi geciyor acaba dedim bazılarında olurmuş burda okudum ama genelde geceleri uyuyunca daha cok oluyor.
17 aylık.