zeyzehk Kızım 3 ay 3 haftalık 2-3 saatte bir emiyor ve sadece 1-2 dk emiyor emerken şekilden şekile giriyor aynı anda gaz çıkartmak için çabalıyor gazından dolayı herlde çok emmiyor doyuyor herlde
Beren123 zeyzehk Superstar_00 bebeğim ani seslerde sıçrayıp ağlıyor sizde de öyle mi ayları aynı da merak ettim Konu ile bağımsız kusura bakmayın 🌸
Superstar_00 Beren123 Estağfurullah evet benimki de öyle mesela başka bir odadanin kapısını dün eşim açtı biraz ses geldi hemen sıçradı ağlamadı o an ama bazen sıçradığı zaman ağlıyor gazı varsa eger sancı vuruyor o an ondanda olabilir.