ezgiiturkk Selam kızlar bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor bugün çok katı fındık büyüklüğünde yapmış . Ispanak kabak vermiştim meyve olarakta armut bunlar normalde kabız yapmaz ama anlamıyorum neden böyle oldu. Çözümümüz nedir acaba ?
NurY ezgiiturkk gün kurusundan tarif yapıp yedirin ona , veya yaş hurma varsa yedirin oda rahat yapmasini sağlıyormus
Gamzosgamzos ezgiiturkk kefir icirebilirsiniz benim ilk kızımda kronik kabızlık vardı ne yedirirsem yediriyim yine duzelmiyordu kefirle düzene girdi bir dahada kronik şekilde tekrar etmedi
Cnar16 ezgiiturkk bende kabızlık sorunu yaşadım bebeğimde zeytinyağı içiyordum 1 tatlı kaşığı çok iyi geldi bize
ezgiiturkk Cnar16 midede emilimi sağlanıyor bağırsaklara kadar gelmiyormuş diye duydum zeytinyağını canım. Her yemeğine doğal zeytinyağı kullanırım ama bizde işe yaramadı 🤦🏽♀️
Gamzosgamzos ezgiiturkk benim annem evde yapıyor ama 1 ay kadar yoktu marketten aldım işe yarıyor oda canım yarım çay bardağına kadar verebilirsin daha fazla verme 1 yaştan sonra 1 çay bardağına cikabiliyorsun