Senemkscu Ne yaptıysam geçmeyen bir pişik belası var başımızda ne yapabiliriz her türlü kremi denedik??
BeyzanurrK Senemkscu canım bende her türlü kremi denedim olmadı zeytinyağı sürdüm geçti çok şükür ondan sonra da hep zeytinyağı kullandım sende her bez değişminde kullan
Cnar16 Senemkscu bez ıslak mendil yada kullanılan krem bunlari değiştirin ıslak mendili kullaniyorsaniz mutlaka kurulayın ıslak kapatmayın bezi biraz havalandırın bebeğin poposunu