Cnar16 benim bütün arkadaşlarım o doktora gitti ilk ben gittim hepsine tavsiye ettim hepsi gönül rahatlığıyla gitti memnun kaldılar ben devlet hastanelerini hiç sevmiyorum param varsa direk özel çünkü bu bir kere yapılacak bişey en ufak kesim hatası ilerideki pişmanlık olmasın