ipeek0807 Kızlar bebeğimde tetik parmak var baş parmağı şuan 4 aylık daha önce yaşayan var mı nasıl geçer
Vini ipeek0807 merhaba acaba nasıl fark ettiniz benim bebeğiminde sol elinin baş parmağı genelde avucunda oluyor bişeyleri tutabiliyor uyurken falan açılıyor istediğinde kendisi de açıyor ama genel olarak o şekilde duruyor