Canselben 1 aylık bebeğimin bugün doktor kontrolü vardı kan testi istedi tiroidleri biraz yüksekmiş. Sonuç göstermeye eşim gittiği için fazla bilgi alamadım. Endokrine yönlendirmiş doktor. Sizde de tiroid yüksek çıktı mı? Kötü bişey mi sorun yaratır mı?
Ececan2006 Canselben merhaba bizimde baslarda yuksekti, evet onemli bir durum ve mutlaka takip edilmesi gerekli ama telas yapmayin biz 4 aylik olduk ve doktor birdaha kan almaya gerek yok hersey yolunda dedi 🙏🏻
Dasaf Canselben benim normal değerin 15 kat üstündeydi troit ilacı başlatıyorlar aksatmadan kullanman gerekiyor şuanda troit değerlerim normal seviyede aksatmadan kullansan bir sorun olmuyor
Bsraaakrs Canselben benim kızımda da topuk kanında çıkmıştı 2 kere daha verdik düşmedi az bişey artıyordu damardan aldılar orada 11 çıktı endokrine yönlendirildik tedbir amaçlı ilaca başlayalım dedi ilaç değerini düşürdü hala kullanıyoruz 1 yaşında kızım biraz daha kullanıp kesmeye başlıcaklar eğer normal devam ederse keseceğiz inşallah ilacı yoksa devam size önerim İnternete çok bakmayın insan merak ediyor bakıyor ama moralinizi bozarsınız Bi işe yaramaz yani çok şükür tedavisi var basit Bi ilac yani günlük alıyor korkmayın iyi olur inşallah 🌸
Canselben Ececan2006 çok şükür. Sizin adınıza sevindim inşallah bizde de sorun olmaz tez zamanda iyileşir 🙏
Dasaf Canselben benim ilk tahlillerde çıkmıştı troit rahatsızlığım varmış devamlı kullanmam gerekiyor ama bazılarında sadece gebelikten kaynaklı ve gebelik süresince kullanılıyor
Canselben Bsraaakrs teşekkür ederim inşallah iyi olur topuk kanında çıkmadı bizim yada söylemediler mi bilmiyorum bugün doktor istedi biraz yüksek demiş endokrine yönlendirmiş
Derem- Canselben bizde 40 günlükken çıkmıştı 8 aylık olduk simdi ilaç tedavisi görüyoruz 3 ayda 6 ayda bir kan verip değerlerine bakıyorlar şuan levatiron kullanıyoruz ilerleyen zamanlarda bırakırız insallah aksatmadan endokrine gidin biran önce geçmiş olsun
Pastoralsenfoni Canselben bizimde ilk ay muayenemizde yüksek çıkmıştı. 3 ayda tekrar bakıldı ve normale dönmüştü. 3.ayda düzelmezse endokrine yönlendiririm demişti doktorumuz. Geçmiş olsun.🌼
Zhnce Canselben evet tsh Yüksek aslında ama.cok yüksek bi değer çıkmamış Benim.oglumun ilk doğduğunda 10du sonradan düşmeye başladı 2 senede duzene girdi ilaç kullanmadık hiç